Kik vagyunk?

Ha szeretnél többet megtudni a blog íróiról és munkáikról
Kérjük írjemail-t, vagy látogass el honlapunkra:
www.weddingdesign.hu
Egyéniségedre szabott esküvő design

Wedding Design Blog - esküvő stílusosan

Egyedi esküvőre vágysz? Mi megmutatjuk a tökéletes részleteket!

Online esküvői meghívók katalógus

esküvői meghívók

Közösségi oldalak

Utolsó kommentek

  • ...gabka...: @BubuMaczkó: Színben tök jó ötlet, a virágminták meg jelképeznék továbbra is, hogy ő a lány. :) Kö... (2011.10.04. 16:03) Téli esküvői meghívó
  • R Dóra: Sziasztok, Nagyon jó volt Veletek dolgozni, a lelkesedéseteknek, biztatásotoknak óriási szerepe vo... (2011.07.28. 16:03) Csupa szív!
  • scs: @V&L: valóban hasonlít egy picit a fenyőre, de ez az asparagus egyik fajtája. Talán fenyő heje... (2011.06.09. 08:30) Örökzöld
  • V&L: Jól látom, hogy a csokorban fenyő is van? Valami hasonló érdekes megoldást keresek, ugyanis a vőle... (2011.06.08. 10:24) Örökzöld
  • scs: @judit4: a google-t tudom javasolni magyar szalnok esetén, nem szeretnénk senkit sem kiemelni (2011.05.26. 10:20) Álomkollekció menyasszonyi ruhákból
  • Utolsó 20

Partnereink

Csináld magad - kitűző vagy fejdísz fekete-fehérben

2010.03.07. 13:24 :: ...gabka...

Többször volt példa arra, hogy egy-egy bejegyzés végére azt írtuk, ügyes kezű menyasszonyok maguk is elkészíthetik a bemutatott tárgyat, és mindenkit alkotásra buzdítottunk. Ugyanakkor ha belegondolok, nem mindenki olyan kreatív látásmódú, mint ennek a blognak a szerzői, így eszembe jutott, hogy készítek valamit, amit könnyen lehet utánozni, hátha azokat is kedvet kapnak, akik maguk nem tudnak egy egyedi ötlettel előállni, de a megvalósítás már nem okoz nekik problémát.

Egy vintage hangulatú kitűzőben/fejdíszben gondolkodtam - a tényleges funkció annak függvénye, hogy biztosítótűt vagy hajcsipeszt rögzítünk a kész munkánk hátuljára, vagy akár mindkettőt. :)

Körülnéztem hát, mi van itthon, amiből dolgozhatom, és sajnos az eredmény siralmasabb volt, mint reméltem, sem anyagot, sem csipkemaradékot, sem bőrt nem találtam - semmi olyat, amiből tényleges alapot varrhattam volna.

Ami akadt végül: egy darab négyzet alakú fehér tüll, szalagok, gyöngyök, tollak. Ennyi. Nem túl sok, de hát nem olyan fából faragtak, hogy könnyen feladjam, amit a fejembe veszek. Megszületett hát az alábbi dísz:

A fent felsorolt alapanyagokon kívül tűre és cérnára lesz szükség, valamint meggyorsíthatjuk a munkát, ha van ékszerdrótunk, de enélkül is megoldható az elkészítés.

Tehát a folyamat: fogtam a tüllt, összefogtam a sarkait úgy, hogy egy nagy kört alkosson szemből, megigazítottam, majd hátul összevarrtam a sarkokat-széleket. A közepére rögzítettem a nagy fehér gyöngyöt, majd körétekertem a fekete tollat, melyne végeit a tüllhöz varrtam. A dísz hátuljára, két oldalt középre rögzítettem egy fekete és egy fehér gyöngysort, valamint egy fehér szalagot - ezek alkotják a lelógó elemeket. Ezután nem maradt hátra más, mind gyöngyökkel feldobni a tüllt: használtam fehér igazgyöngyöket, sima fehér gömb gyöngyöket és fekete szív alakú gyöngyöket. Én ezeket már drót segítségével rögzítettem, ez sokkal gyorsabb megoldás, és nem látszik át a tüllön a cérna két gyöngy között. (Ha nem tüll lenne az alap, ez nem okozna problémát, hiszen egy sima anyag nem átlátszó, így mindegy, milyen a díszünk hátulja.)

Szerintem összesen kb. fél-egy órás munkát fektettem az alkotásba, és az így készült eredmény bármilyen zakót, kabátot feldob, alkalmivá varázsol, a hajunkba tűzve pedig egészen különleges a hatása.

Hogy tetszik? :)

Forrás: Wedding Design

Megosztás

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő fehér fekete hajdísz esküvő design készítsd magad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása