Kik vagyunk?

Ha szeretnél többet megtudni a blog íróiról és munkáikról
Kérjük írjemail-t, vagy látogass el honlapunkra:
www.weddingdesign.hu
Egyéniségedre szabott esküvő design

Wedding Design Blog - esküvő stílusosan

Egyedi esküvőre vágysz? Mi megmutatjuk a tökéletes részleteket!

Online esküvői meghívók katalógus

esküvői meghívók

Közösségi oldalak

Utolsó kommentek

  • ...gabka...: @BubuMaczkó: Színben tök jó ötlet, a virágminták meg jelképeznék továbbra is, hogy ő a lány. :) Kö... (2011.10.04. 16:03) Téli esküvői meghívó
  • R Dóra: Sziasztok, Nagyon jó volt Veletek dolgozni, a lelkesedéseteknek, biztatásotoknak óriási szerepe vo... (2011.07.28. 16:03) Csupa szív!
  • scs: @V&L: valóban hasonlít egy picit a fenyőre, de ez az asparagus egyik fajtája. Talán fenyő heje... (2011.06.09. 08:30) Örökzöld
  • V&L: Jól látom, hogy a csokorban fenyő is van? Valami hasonló érdekes megoldást keresek, ugyanis a vőle... (2011.06.08. 10:24) Örökzöld
  • scs: @judit4: a google-t tudom javasolni magyar szalnok esetén, nem szeretnénk senkit sem kiemelni (2011.05.26. 10:20) Álomkollekció menyasszonyi ruhákból
  • Utolsó 20

Partnereink

Barack - narancs - arany esküvői meghívó

2009.04.17. 16:00 :: ...gabka...

Megint egy személyes hangvételű bejegyzés következik, nézzétek el nekem. :)

Nagyon megható pillanat az életemben, hogy a testvérem férjhez megy, és nagy öröm számomra, hogy én tervezhettem a meghívójukat. (Mondjuk ki más?)

A boldogságom azért is ekkora, mert tesómmal nagyon közel állunk egymáshoz, hiszen ikrek vagyunk, és tényleg azt látom, hogy a megfelelő embernek fogja kimondani a boldogító igent. Szerintem akinek van testvére, az érti, miről beszélek.

És akkor visszakanyarodok a meghívóhoz. Sikerült meghatározni az esküvő színeit: törtfehér, barack, narancs, kevés arannyal fűszerezve. Ebből kellett kiindulnom, mikor nekiálltam a tervezésnek. Sokszor tapasztalom azt, hogy a közeli kapcsolat nem feltétlenül jelent előnyt a kreatív alkotómunka során, hiszen minél jobban ismerek valakit, annál nehezebb kiragadni azt a pár jellemzőt róla, amit bele tudok vinni a tervezésbe.

Egy kis műhelytitkot még elárulok: az első terv, amit készítettem, nem lett az igazi. Vagyis szerintem szuper szép volt és nekem nagyon tetszett, de tesóm azt mondta, nem érzi teljesen magáénak. És ahogy utólag jobban belegondoltam, az a verzió sokkal inkább engem jellemzett, mint őt és párját.

Ezután kicsit finomítottunk a dolgokon, új motívumok felhasználásával próbálkoztunk és a második nekifutás abszolút sikeres lett - azonnal elnyerte tesóék tetszését.

Végül pedig megmutatom, milyen lett a kész meghívó. A neveket, dátumokat és helyszíneket személyiségi jogokra való tekintettel kitakartam. :)

 

A barack háttéren egy fehér, koptatott hatást keltő effektet használtam. Az arany motívumok alkotta keretet egy szép, nem túl élénk naranccsal töltöttem ki. Fényes műnyomó papírra készült a nyomat, és kapott egy fényes lakkréteget, mert az volt a célunk, hogy az arany szép csillogó hatást keltsen. (Nem kell vad eredményre gondolni, ez az arany sokkal inkább egy finom óarany árnyalat, mint valamilyen sárgás furcsaság.)

Véreredményében úgy gondolom, hogy egy exkluzív, egyedi meghívó született, épp egy grafikus testvérének való. :)

11 komment · 2 trackback

Címkék: narancs arany barack esküvői meghívó munkáink

A bejegyzés trackback címe:

https://weddingdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr321070272

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: review of lean belly breakthrough 2018.02.14. 20:18:50

Fényadó 21. - Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Trackback: My site 2018.02.14. 17:51:33

Mom Helping Son Jack Off - immonlesske on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Lilli73 2009.04.21. 14:07:46

Nagyon szép ez a kidolgozott minta, passzol szerintem az arany csillogásához!

...gabka... 2009.04.21. 14:10:55

Köszi Lilli73 a kedves szavakat!

Timike80 2009.04.21. 14:23:26

Az én esküvőm lehet, hogy jövő tavasszal lesz. Mennyi idő alatt készül el egy ilyen színvonalas és egyedi tervezésű meghívó? Semmiképp sem akarok átlagosat, egyszer megyek férjhez. :)

lunarcsikne 2009.04.21. 14:24:02

nekem is nagyon tetszik a minta, meg a terrakottás háttérszín.
tényleg, ezt a testvérednek csináltad! a te meghívód is hasonló volt?(bár ez lehet hülye kérdés volt...:)

...gabka... 2009.04.21. 14:29:42

Örülök nagyon, hogy többeknek így tetszik ez az esküvői meghívó. :) Kár, hogy nem látjátok élőben, úgy még sokkal ütősebb.

...gabka... 2009.04.21. 14:35:35

@Timike80: Azt szoktuk javasolni, hogy keress fel minket az esküvő előtt 3-4 hónappal, akkor minden elképzelésedet meg tudjuk valósítani. Van lehetőség arra is, hogy akár pár nap alatt meghívód legyen, de ilyen esetben több kompromisszumra lehet szükség. Kb. 2-4 hét alatt lehet kész egy egyedi meghívó gyártással együtt úgy, hogy mikor kézbe veszed, azt fogod érezni, tökéletes. :)

...gabka... 2009.04.21. 14:43:27

@lunarcsikne: Az enyém nagyon más volt, fekete-fehér esküvői meghívó. Ezért kedvelem annyira ezt a két színt, illetve mert nagyon kedvelem a feketét, ezért választottam az esküvőm színéül. :) Elsőre meghökkentő, de végül mindenki nagyon elegánsnak találta. :)

szabomargi 2009.04.21. 14:44:33

A 2-4 hét elég jól hangzik, én azt hittem ez sokkal több idő...

HitElemér · http://www.credithill.eu/ 2009.04.21. 14:50:02

Nagyon szép ez a meghívó. Azt gondolom meg van benne minden, nem egyszerű és nem is sok.

...gabka... 2009.04.21. 15:04:22

@szabomargi: Nyilván az igényektől függ minden esetben, de ez már elég szokott lenni. :)

...gabka... 2009.04.21. 15:06:34

@HitElemér: Csak nem egy fiúhoz van szerencsénk? :))
süti beállítások módosítása