Kik vagyunk?

Ha szeretnél többet megtudni a blog íróiról és munkáikról
Kérjük írjemail-t, vagy látogass el honlapunkra:
www.weddingdesign.hu
Egyéniségedre szabott esküvő design

Wedding Design Blog - esküvő stílusosan

Egyedi esküvőre vágysz? Mi megmutatjuk a tökéletes részleteket!

Online esküvői meghívók katalógus

esküvői meghívók

Közösségi oldalak

Utolsó kommentek

  • ...gabka...: @BubuMaczkó: Színben tök jó ötlet, a virágminták meg jelképeznék továbbra is, hogy ő a lány. :) Kö... (2011.10.04. 16:03) Téli esküvői meghívó
  • R Dóra: Sziasztok, Nagyon jó volt Veletek dolgozni, a lelkesedéseteknek, biztatásotoknak óriási szerepe vo... (2011.07.28. 16:03) Csupa szív!
  • scs: @V&L: valóban hasonlít egy picit a fenyőre, de ez az asparagus egyik fajtája. Talán fenyő heje... (2011.06.09. 08:30) Örökzöld
  • V&L: Jól látom, hogy a csokorban fenyő is van? Valami hasonló érdekes megoldást keresek, ugyanis a vőle... (2011.06.08. 10:24) Örökzöld
  • scs: @judit4: a google-t tudom javasolni magyar szalnok esetén, nem szeretnénk senkit sem kiemelni (2011.05.26. 10:20) Álomkollekció menyasszonyi ruhákból
  • Utolsó 20

Partnereink

Fekete-fehér esküvő design lepkékkel

2010.03.18. 13:53 :: scs

Úgy látom, a mai Tim Burton torta nagy sikert aratott, hát készítettem egy különleges hangulatú montázst gabka egyik szerelméről, a fekete-fehér színvilágú esküvőről. Ízig-vérig esküvő design-ról van szó, imádom az ilyen fotózásokat! Azt hiszem, elmondhatjuk, hogy nem mindennapi látványról van szó!

Virágokból nem túl sok fajtát használtak fel, inkább a kiegészítőkön volt a hangsúly. A menyasszonyi csokorban található fehér boglárka, és feketére fújt mákgubó, ami visszaköszön vőlegény kitűzőben is. Csokorból kettőt is láthatunk, igazából a különbség csak annyi, hogy a lepkéket hatalmas tollakra cserélték - nekem a második verzió sokkal jobban tetszik! Az esküvői asztaldíszben pedig fehér hortenziát használtak, de itt is inkább a fekete lepkék adták meg a végső hangulatát a kompozícónak.

Na be is fejezem, át kell adnom a szót a fekete-fehér szakértőnek! :)

Gabka: Őszintén? A szavam elakadt, mikor megláttam a fekete lepkéket! Nagyon szeretitek a lepkés ültetőinket, ez a tapasztalatunk, az esküvő kiállítás óta rengeteg érdeklődés volt ezekkel kapcsolatban. Na most ebben a kompozícióban épp olyanok, amit bármikor én magamnak is bevállalnék! Mennyire igaz az, amit mindig hangsúlyozok: ha megváltoztatjuk a dekor színvilágát, teljesen más hangulatot érhetünk el. Ugyanez a kompozíció színes lepkékkel szerintem bárkinek nagyon tetszene, egy kellemes, üde, tavaszi hatást keltene. Így, fekete-fehérben, kontrasztosan, szerintem nagyon látványos, de ez nem illik mindenki egyéniségéhez. Ami nagyon tetszik benne, az épp a lepke motívum: mennyire jó ötlet ezzel a játékos formával feloldani a fekete "dark" hangulatát!

Figyeljük meg, milyen szépen végigvezeti a fő motívumot a tervező az összes elemen. Tényleg ez az, amit mi esküvő designnak nevezünk. És ez nem kerül többe így sem, mintha teljesen más stílusokban gondolkodnánk a meghívót, a virágokat, a ruhát, a tortát, a dekorációt illetően.

Amit kicsit soknak tartok: a fejdíszek mindkét verziója. Nagyon tömény! :) Bár a kisebbikről lelógó necc fátyol határozottan jó ötlet, kár, hogy nálunk nem igazán divat az ilyesmi. Pedig mennyire dívás már!

Én a tervező helyében döntöttem volna a tollak és a lepkék között: nekem azok a képek tetszenek igazán, amelyeken csak a lepkék láthatók. Nagyon helyesek a tollas-mákgubós kitűzők is például, de nekem kicsit olyan a hatásuk, mintha egy másik esküvőhöz készültek volna.

Felhívnám a figyelmet a meghívóra, amely gyermekkorunk 3D-s hatású képeskönyveinek világát idézi, jópofa ötlet. Mondjuk én az őzikét nem erőltettem volna. :) Kérdés mondjuk, hogy a borítékból kivéve és kinyitva ugyanilyen szépen állnak -e az elemek, mint a fotón?

El is határoztam most íziben, hogy fogok készíteni ilyen lepkés füzéreket, damilra rögzítem majd, és lefotózom az eredményt. Szerintem Ti is el lesztek tőle varázsolva...

Annyit törtem már a fejem mostanában, hogy mivel lehetne még közelebb hozni a papír alapú dekort és a virágokat. Voltak erre kísérleteink, melyeket bemutattunk az esküvő kiállításon, de ezek az asztaldísz-ültetőkártya vonalat fedték csak le. Erre tessék: itt a szuper megoldás a csokor dekorálására is! És mindez éppen az olyan népszerű lepkékkel... Sokszor a legevidensebb ötletek, melyet ott vannak a szemünk előtt, nem ugranak be azonnal. :)

Alig várom, hogy az első ilyen jellegű megkeresést megkapjuk! :) Gyertek, gyertek hozzánk, és kérjetek tőlünk sok-sok lepkét!!! :)

Forrás: stacy mccain

Megosztás

Szólj hozzá!

Címkék: fehér fekete színek esküvői dekoráció menyasszonyi csokor esküvő design esküvői asztaldísz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása