Kik vagyunk?

Ha szeretnél többet megtudni a blog íróiról és munkáikról
Kérjük írjemail-t, vagy látogass el honlapunkra:
www.weddingdesign.hu
Egyéniségedre szabott esküvő design

Wedding Design Blog - esküvő stílusosan

Egyedi esküvőre vágysz? Mi megmutatjuk a tökéletes részleteket!

Online esküvői meghívók katalógus

esküvői meghívók

Közösségi oldalak

Utolsó kommentek

  • ...gabka...: @BubuMaczkó: Színben tök jó ötlet, a virágminták meg jelképeznék továbbra is, hogy ő a lány. :) Kö... (2011.10.04. 16:03) Téli esküvői meghívó
  • R Dóra: Sziasztok, Nagyon jó volt Veletek dolgozni, a lelkesedéseteknek, biztatásotoknak óriási szerepe vo... (2011.07.28. 16:03) Csupa szív!
  • scs: @V&L: valóban hasonlít egy picit a fenyőre, de ez az asparagus egyik fajtája. Talán fenyő heje... (2011.06.09. 08:30) Örökzöld
  • V&L: Jól látom, hogy a csokorban fenyő is van? Valami hasonló érdekes megoldást keresek, ugyanis a vőle... (2011.06.08. 10:24) Örökzöld
  • scs: @judit4: a google-t tudom javasolni magyar szalnok esetén, nem szeretnénk senkit sem kiemelni (2011.05.26. 10:20) Álomkollekció menyasszonyi ruhákból
  • Utolsó 20

Partnereink

Színes cipő - a menyasszony legjobb barátja

2010.10.05. 08:40 :: ...gabka...

Ez a szellemes cím sajnos nem saját ötlet, de nagyon tetszett, ezért fordítottam le szó szerint. A mai rettenetes időjárás miatt gondoltam, hogy valami igazán színes és vidám képet keresek, hogy kicsit feldobjam vele a napotokat. És mi az, amit minden hölgy szeret? Hát igen, a cipő öröm szerelem a nők többségének... :) Így jött az ötletem, hogy színes cipőket mutatok meg Nektek!

Nagyon tetszik ez a trend, amikor a klasszikus alapdarabok mellé becsempészünk néhány igazán karakteres, kontrasztos kiegészítőt (mint a fehér menyasszonyi ruha és színes cipellő).

Nagyon szuper példája volt ennek az irányzatnak Orsi és Ákos esküvője, akikről már annyi cikket írtam, hogy lassan külön címkét kell létrehoznom nekik. :))

Így utólag visszagondolva kicsit sajnálom, hogy annak idején én nem voltam cipő téren merészebb... Bár a mi színeink a fehér és fekete voltak, és én a ruhámba is belevittem a feketét egy kevés csodálatos csipke segítségével, és emellé már nem mutatott volna jól egy fekete cipő. Nem akartam az arányokat elbillenteni.

Igazából örülök, hogy már túl vagyok az esküvőn, és hogy akkoriban még nem dolgoztunk együtt szorosan Krisztivel (az volt az első közös munkánk), mert most nagyon nagy bajban lennék, hogy mit is válasszak, annyi szuper dolgot láttam már az elmúlt két évben! :)

Lányok, tegyetek a nyakatokba egy színes sálat, vagy próbáljatok ki egy élénkebb szemhéjfestéket, mint a szokásos, és máris kevésbé lesz ronda ez a mai nap! Hajrá színek! :)

Forrás: WedShare

Szólj hozzá!

Címkék: színek cipő esküvő design

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása